Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik op een oude Samsung tablet meldingen van het weer, nieuws en de agenda uitzetten?

De tablet is modelnummer SM-T210 met Android-versie 4.4.2
Ik krijg elke dag meldingsicoontjes bovenin van weer en nieuws, als ik dan naar beneden veeg zie ik nieuws headlines en het weer bij mij in de buurt.
Ook krijg ik notificaties van Google Calender, omdat deze tablet op hetzelfde Google account zit als mn telefoon.

Ik kan niet vinden hoe ik al deze meldingen uitzet, als ik Google op oplossingen vind ik alleen maar dingen voor Samsung Tablets met een nieuwer Android besturingssyteem.
Ik gebruik deze tablet alleen maar met Xodo en Pattern Keeper, verder wil ik er niks anders op hebben.

3 jaar geleden
in: Tablets
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Uit de gebruikshandleiding van de SM-T210:

Meldingspictogrammen worden weergegeven op de statusbalk boven aan het scherm om nieuwe berichten, agendagebeurtenissen, de apparaatstatus en meer aan te geven. Sleep omlaag vanaf de statusbalk om het meldingenvenster te openen. Blader door de lijst om meer waarschuwingen weer te geven. Als u het meldingenvenster wilt sluiten, sleept u de balk omhoog die onder aan het scherm wordt weergegeven.

In het meldingenvenster kunt u de huidige status van uw apparaat weergeven en de volgende opties gebruiken:
• Wi-Fi: de Wi-Fi-functie in- of uitschakelen.
• GPS: de GPS-functie in- of uitschakelen.
• Melodie: de stille stand in- of uitschakelen.
• Schermrotatie: toestaan of voorkomen dat het scherm draait wanneer u het apparaat draait.
• Bluetooth: de Bluetooth-functie in- of uitschakelen.
• Spaarstand: de energiespaarstand in- of uitschakelen.
• Blokkeerstand: de blokkeerstand in- of uitschakelen. In de blokkeerstand worden meldingen tegengehouden. Als u wilt selecteren welke meldingen moeten worden geblokkeerd, tikt u op Instellingen→Blokkeerstand.
• Synch.: het automatisch synchroniseren van applicaties in- of uitschakelen.
• Autostand: de autostand in- of uitschakelen.De beschikbare opties kunnen afwijken, afhankelijk van de regio of serviceprovide
(Lees meer...)
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding