Kan je jouw iPhone ontgrendelen vis een ander apparaat?

Ik ben een avondje uit gegaan, en wat blijkt toen ik thuis kwam reageerde mijn telefoon niet meer als ik op het scherm tikte (Volume knop, homeknop en uit knop doet het wel). Heb het een avondje laten rusten en ik weet niet hoe maar nu doet iets minder dan de helft het niet. Heb mijn telefoon op nieuw opgestart en nu moet ik mijn toegangscode invoeren. Vanaf de nummers 1,2, 3 en verder naar boven doet hij het niet. En laat het nou net zin dat mijn wachtwoord begint met een van die nummers. Mijn vraag is, is er een andere mogelijkheid om je telefoon te ontgrendelen via een laptop of iPad?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
1.7K

Antwoorden (1)

Vreemd. Is ie vochtig geworden?

Leg hem 1 nachtje in de rijst dan doet ie het misschien weer goed