Hoe krijg ik de iPad mini weer aan de praat?

Het beeld staat op zwart en voice-over was per ongeluk aangezet voordat dit probleem zich voordeed. We hebben hem al een paar keer opnieuw opgestart door de home-knop en de aan/uit-knop tegelijk in te drukken. Dan zie je het opstartscherm met de witte apple-icoon en heel even het ontgrendelscherm, maar daarna werd het scherm weer zwart, terwijl voice-over wel te horen was.

6 jaar geleden
in: Tablets

Antwoorden (1)

Probeer eerst de iPad mini uit te schakelen door de aan/uit knop ingedrukt te houden. Als dat niet werkt, probeer dan de iPad mini te resetten door de aan/uit knop en de home knop tegelijkertijd ingedrukt te houden. Als dat ook niet werkt, neem dan contact op met Apple Support voor verdere hulp.
Bronnen:
een maand geleden