Is het mogelijk om op een Ipad van een YouTube filmpje het geluid door te laten spelen terwijl je scherm vergrendeld is?

Ik kan mij herinneren dat dit gewoon kon. Je drukt een YouTube filmpje aan, speelt het af, vergrendeld je scherm en moest dan altijd even wachten tot het stopt met afspelen. Dan drukte je gewoon weer op spelen en je geluid gaat door tot het filmpje afgelopen is. Nu werkt dit niet meer op mijn Ipad. Ligt dit aan mijn ipad of doe ik wat fout?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
1.7K

Antwoorden (1)

Youtube heeft de app zo gemaakt dat je als het ware de app aan en op je scherm moet laten, wil je iets horen. Voor zover ik weet is dit al jaren zo, dus ik heb geen idee hoe het vroeger bij jou wel konm