Waarom maakt mijn tablet (mechanisch) geluid als ik op één van de onderste knoppen druk?

Gewoon nieuwsgierigheid. Mijn tablet is van Huawei, de onderste drie knoppen hebben de vorm van een rondje, vierkantje en driehoekje.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tablets
1.7K
Ritsuka
7 jaar geleden
dat geluid kun je als het goed is uitzetten

Het beste antwoord

waarschijnlijk omdat je je systeemgeluid aan hebt staan. Is niks mis mee
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zodat je zeker weet dat je op de knop hebt gedrukt, en dat het in het systeem een actie kan doen.