Kan je WhatsApp op een tablet installeren, zonder simkaart?

Vraag spreekt voor zich denk ik.

10 jaar geleden
in: Tablets
34.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja als je file manager hebt kan het instaleer whatsapp en voer een mobiel nummer in ps:
Ik heb het nog niet in google play gevonden maar mischien staat de goede file er helemaal niet in

Het beste antwoord

Installeren kan altijd, maar of het werkt is een andere vraag.

http://www.tabletguide.nl/20354/how-to-whatsapp-installeren-en-gebruiken-op-je-android-tablet/

Om de verwachtingen te temperen wil ik direct aangeven dat Whatsapp eigenlijk niet ontwikkeld is voor het gebruik op tablets. Toch is het voor verschillende tablets mogelijk om Whatsapp te installeren en werkend te krijgen. In dit artikel leg ik enkele mogelijkheden uit, afhankelijk van je tablet. We maken hierbij onderscheid tussen Android tablets met 3G en Android tablets met alleen WiFi. Het goed installeren van Whatsapp op je Android tablet vergt wat kunst en vliegwerk dus lees daarom het artikel goed door. Garanties voor het werkend krijgen van Whatsapp op je tablet zijn er helaas (nog) niet.

Lees verder:
De stappen voor een WiFi tablet, dus zonder simkaartslot, zijn alleen aan te raden voor ervaren gebruikers!

http://plazilla.com/whatsapp-op-tablet

http://www.bezoekme.nl/whatsapp.htm
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, dit is niet mogelijk. WhatsApp wordt aan je telefoonnummer gebonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja het moet mogelijk zijn. het kan zijn dat wanneer je whatsapp installeert dat er word gezegd dat het niet compitabel is met je tablet. je kan het downloaden via de playstore of www.whatsapp.com. als je het hebt geinstalleerd heeft de applicatie wel een nummer nodig. dus je moet een mobiel hebben waarvan je het nummer kan gebruiken om een verificatie code te kunnen krijgen. het word aangeraden om niet een nummer te gebruiken wat al met whatsapp in gebruik is. want dat kan er voor zorgen dat de berichten verkeerd geleverd worden of tot blokkering. misschien dat het helpt om het van het andere toestel te verwijderen. of je moet een nieuw nummer nemen door bijv een prepaid simkaart te kopen en die dan je in je mobiel plaatsen.

nu over het activeren; doe de verificatie NIET per sms, maar per telefoon via de knop ‘bel mij’ of ‘call me’. Na enkele minuten kun je aangeven dat je gebeld wilt worden. Voer de driecijferige verificatiecode in bij de Whatsapp applicatie op je tablet. als het goed is moet het werken. succes ermee !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Installeer BlueStacks.
Dat is een emulator van de android omgeving voor op je computer. Dan in bluestacks kun je apps downloaden zoals Whatsapp. Werkt prima voor mij. Je kunt alleen niet op je tablet én op mobiel met zelfde nummer ingelogd zijn.

Kan minder snel werken op oudere netbooks en tablets