Wat voor merk ouder type afzuigkap hangt er in mijn appartement?

In mijn appartement hangt een afzuigkap. Geen nieuw model maar totaal ongebruikt en wrs. kapotte printplaat. Alleen ..... er staat nergens een merk. Wie herkent deze kap en kan me helpen aan het merk?

Picture for question
TurfGraver
een maand geleden
Misschien zelfbouw?
Staat er niets op de printplaat?
ConPort1
een maand geleden
Jazeker staat er iets op de printplaat. Heb ook in Frankrijk iets gevonden 'wat er op lijkt' alleen dan is het wel handig om het merk van de afzuigkap te hebben om echt de goede printplaat te kopen. Beetje gedoe is het wel haha...
Antoni
een maand geleden
@ConPort1, je kan de volgende vraag wel raden: wat staat er dan precies op de printplaat? Misschien dat iemand aan de hand van die tekst iets meer kan vinden over het merk afzuigkap...
Vortexxx
een maand geleden
Da's een andere afzuigkap dan Harro van Uffelen had in je vorige vraag.
ronron1212
een maand geleden
Lijkt een spaans merk oude afzuiger
misschien kan je hiermee verder zoeken
Repuestos Campanas Técnicas Hogar
ConPort1
een maand geleden
Dank ronron......... misschien kom ik hier iets verder mee....
ConPort1
een maand geleden
Ha Antoni, zou wel een foto willen plaatsen...op de printplaat staat 08086233 / PCE 82 / ICIS 01A U-8... misschien lukt het zo?
TurfGraver
een maand geleden
Merk is hygena.
ConPort1
een maand geleden
Dank je wel! TurfGraver........ ik ga op onderzoek uit!
ConPort1
een maand geleden
Helaas Turfgraver...... Hygena is in 2008 opgeheven als bedrijf en het bedrijf die het heeft overgenomen geeft aan dat er geen onderdelen of informatie meer is..... jammer dus!!
Vortexxx
een maand geleden
@ConPort1: Het lijkt mij geen ingewikkeld ontwerp van de PCB, misschien het is gewoon te repareren? Anders even een PB sturen hier op GV?
Vortexxx
een maand geleden
Het printje is hier te bestellen: https://shop.ukwhitegoods.co.uk/08086233-cooker-hood-control-module Het zet je £46 excl verzendkosten terug. Een handige Harry zet er voor €5 nieuwe knopjes op je oude printje.
ConPort1
een maand geleden
Ha Vortexxx........... het zou hastikke super zijn want dit lijkt het goede onderdeel.... maar bij details staat: 'this part can no longer be ordered' ....... Dan ga ik toch maar iemand zoeken die het kan repareren..... Wel dank voor de moeite!!

Geef als eerste antwoord