Op zoek naar merk Afzuigkap (zie artikel van Harro van Uffelen)?

In een artikel van Harro https://www.startpagina.nl/blog/afzuigkap-schoonmaken staat een foto van een afzuigkap. Ik ben op zoek naar het merk. Ik heb zo'n kap (nooit gebruikt), maar het printplaatje is stuk maar op de buiten- en binnenkant staat geen merk. Zou superblij worden als iemand het weet! Dank!

Picture for question
Antoni
een maand geleden
@ConPort1, misschien kan je het vragen aan Harro van Uffelen, wie dat ook moge zijn...!
ConPort1
een maand geleden
Ha Antoni, Dat wil ik ook heel graag vragen aan Harro, die regelmatig artikelen schrijft voor de Startpagina, maar ik vind alleen maar algemene informatie... Ik hoop dat hij het ziet..........
ronron1212
een maand geleden
Je hebt de kap nooit gebruikt dus heb je hem of heb je hem niet is het dan de zelfde of is het iets anders
Pieterke
een maand geleden
@ConPort1: Je kunt misschien via het contact-formulier op Startpagina vragen hoe je in contact met die meneer kunt komen.
ConPort1
een maand geleden
Ha Pieterke, Had ik al gedaan maar misschien moet ik het nog eens proberen..........dan
ConPort1
een maand geleden
Ronron, Het appartement dat ik gekocht heb, daar zit 'ie' in maar kennelijk heeft de vorige eigenaar nooit gekookt .........
Pieterke
een maand geleden
@ConPort1: Misschien anders even aan één van de moderators van GV vragen.
Amadea
een maand geleden
Het betreft een relatief oude stock foto. TinEye vindt de oudste uit oktober 2018. Dikke kans dat het helemaal niet de hand van Harro is.
tinus1969
een maand geleden
@ConPort1 je kunt beter een foto van je eigen afzuigkap plaatsen.
Vortexxx
een maand geleden
Staat er iets op het printplaatje?
ConPort1
een maand geleden
Ha Vortexxx, Ja. Er staat iets op het printplaatje. En ja ik heb een foto van de afzuigkap. Alleen weet ik niet zo goed hoe ik die foto's moet downloaden....Tenzij ik een nieuwe vraag indien.... Dan kan het wel. Op het printplaatje staat 08086233 / PCE 8.2 /ICIS 01a V-0. Een Frans bedrijf heeft vergelijkbare plaatjes in voorraad, maar om de goede te krijgen, vragen ze een merk van de afzuigkap....

Antwoorden (1)

Dit blogartikel is helaas een ouder artikel (van 2020). Het is daarom de redactie van Startpagina.nl niet gelukt om het type en merk te achterhalen van de afzuigkap op de foto. We komen niet verder dan het merk Etna. Alleen de huidige modellen zijn niet met een kromming, maar allen recht. Heel veel succes met het vinden van het printplaatje! Namens de redactie van Startpagina.nl!
een maand geleden
ConPort1
een maand geleden
Dank Brenda voor de moeite!