Wat zou het kunnen zijn dat koffiemachine veel lekt uit stoompijpje?

Uit het pijpje van de Philips koffiemachine lekt heel veel water als het water uit het pijpje moet kmen waar de koffie uit moet komen. Met het gevolg dat er niet genoeg water komt waar het echt uit moet komen.

TurfGraver
een maand geleden
Klepje stuk of slang lek.
Vortexxx
een maand geleden
Voelt een beetje als een verstopping in het koffiepijpje, reinig je de machine wel tijdig?
Dirkva55
een maand geleden
Hij gaat iedere week zo ver als het kan uit elkaar, maar voor de lijdingen moet je de hele machine los schoeven. Denk dat het niet de bedoeling is, niet iedereen is monteur. Maar bedankt voor de tip.
Amadea
een maand geleden
Tip: ga ermee naar een repaircafé.
Vortexxx
een maand geleden
Ja, goeie tip van Amadea, als het een Jura was zou ik het afraden, maar waarom niet?

Geef als eerste antwoord