t/m.... daar valt dus zowel een 1 als een 3 fase meterkast onder.
Op basis van dit ene zinnetje is dus geen uitspraak te doen.

Veelal is wel de bekabeling voor 3 fasen aanwezig. Wat niet zeggen wil dat ze ook alle 3 zijn aangesloten.
Glasaal2022
4 maanden geleden
er zijn 2 aardlekschakelaars en 6 groepen, zegt dat nog iets?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 maanden geleden
Nee, maar wanneer je een 3-fase kast hebt, dan moet je daar moeite voor doen en heb je daar meestal ook een specifiek doel voor.
Het feit dat je het niet weet is een sterke aanwijzing dat je maar 1 fase hebt.