Bij het verwarmen van mijn hujskamer bij 1 graad onder nu gaat de airco 4a5 keer uit om te ontdooiel?

per avond uit omte ontdooien en daarna weer te starten met verwarmen.
De ontdooi tijd is 10 tot 15 minuten,kan die tijd ingekort worden de airco af te stellen naar een korter tijd.

Ikhebgeenidee
4 maanden geleden
En de vraag is?
TurfGraver
4 maanden geleden
Denk dat die tijd gewoon nodig is om de boel veilig te ontdooien.
Bevroren leidingen kunnen anders veel ellende veroorzaken.

Geef als eerste antwoord