Zijn deze machines ('free energy generator') al op de markt?

https://www.tiktok.com/@luminateyourmind/video/7170025991455247622?is_from_webapp=1&sender_device=pc

Ritsuka
een jaar geleden
Ik kan het filmpje niet zien, 3/4 van het scherm word bedekt door allerlei tekst.
Maar gratis energie kan niet zomaar ontstaan, het moet altijd ergens vandaan komen.

Antwoorden (1)

Nee. Is gewoon een scam. Wat beschreven wordt is in feite een "perpetuum mobile" en die kunnen niet bestaan, omdat het natuurkundig onmogelijk is. Ongelooflijk dat een nieuwsprogramma dit niet onderuit haalt en doet of het kan bestaan.
Toegevoegd op 28 november 2022 05:30: bron
een jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Inderdaad. Dit is een pure scam ! Energie moet érgens vandaan komen. En ja er zijn vormen die je gratis op kan vangen (denk aan zonne-energie of windenergie). Maar in dit filmpje wordt de bron van de energie niet genoemd. Dat versterkt de overtuiging dat het hier om een sprookje gaat.