Hoe schakel ik een kookplaat uit na gebruik, electrisch?

Hallo,

Mijn vader kookt electrisch maar vergeet regelmatig de knoppen op "0" te zetten.

Ik ben dus op zoek naar een mogelijkheid om een 3 fase kookplaat, na het aanzetten een bepaalde tijd automatisch uit te zetten.

Wie kan mij helpen ??

TurfGraver
2 jaar geleden
3 fase schakelklok.

Antwoorden (1)

Eén mogelijkheid is een inductie kookplaat. Als daar geen pan op staat, dan doet die niets (staat misschien wel even te knipperen, maar schakelt zichzelf uit).
jc54
2 jaar geleden
Inekez1
2 jaar geleden
+
Bijkomend voordeel: de pit (kookzone) zelf wordt niet warm. Als de pan eraf is, kun je je dus niet branden aan de kookplaat.