kan een touch aanzet knop kapot gaan?

Mijn siemens ceramische kookplaat de aanknop werkt niet kan deze zomaar kapot gaan de zekeringen in meter kast zijn goed
Ik heb de stekker er uit getroken en na poosje er weer in gedaan hoorde piepen maar ging de aanzet knop werkte niet

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K
LeonardN
4 jaar geleden
Dat kan, maar het kan ook iets anders zijn.

Antwoorden (1)

Touch knoppen zijn redelijk duurzaam, echter alle techniek kan kapot gaan dus ook touch knoppen.
Het kán dus!

Maar waarschijnlijker is dat er wat anders stuk is. De zekeringen in uw meterkast zeggen niet alles. Wellicht is het tijd om een "handige buurman" of een vakman in te schakelen.