De motor van mijn trilplaat stottert tijdens het trillen. Weet iemand wat de oorzaak hiervan kan zijn?

Het is een Lumag RP 75 trilplaat. Stationair loopt die wel gewoon prima. Het stotteren begint als ik tril op half gas

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (1)

Het kan verschillende oorzaken hebben, brandstof, ontsteking en luchttoevoer. Bij dit soort machines, die vaak in een stoffige omgeving werken, is het vaak het luchtfilter dat een keer vaker gereinigd moet worden. Nog wel open genoeg voor stationair lopen, maar niet genoeg voor hogere toerentallen.
jc54
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord ik ga het luchtfilter schoon blazen en dan hoop ik dat het helpt