Ik had perongeluk een aansteker mee gewassen, deze is in de wasmachine gesneuveld. Is dit gevaarlijk?

Er is dus gas gelekt in de wasmachine...

Toegevoegd na 2 uur:
Hij is helemaal kapot, en al het gas is er uit gekomen.

18.7K
bamibal
6 jaar geleden
Het gas is geen probleem, dat is al lang vervlogen. Maar de kleine metalen onderdelen van de aansteker kunnen wel je wasgoed en eventueel de machine beschadigen.

Antwoorden (1)

Nee hoor, er is niets aan de hand, is niet gevaarlijk.
Veel aanstekers belanden ongewild in de wasmachine en als je geluk hebt, werkt het weer wanneer al het vocht verdampt is.

Toegevoegd na 9 uur:
Na je reactie: is helemaal kapot en al het gas is er uit.
'Al het gas' is allang vervlogen, is niet meer in je wasmachine of kleding.
Er is niets aan de hand,

Toegevoegd na 10 uur:
Even opletten: kapotte aansteker met alle onderdelen moet je wel uit de wasmachine vissen, Die kleine stukjes kunnen voor problemen zorgen: kleding/spullen die gewassen worden, maar ook de machine zelf kan hierdoor beschadigd raken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Yojne
6 jaar geleden
De bovenkant is er helemaal afgegaan, dus al het 'gas?' Is eruit en in de kleding en wasmachine gekomen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Al het gas is allang vervlogen, is niet meer in je wasmachine of kleding.
Er is niets aan de hand,