Bestaan er ook vaatwassers van 40 cm breed of smaller ?

Ik ben opzoek naar een vaatwasser die smaller is als 40 cm i.v.m ruimte gebrek. Weet iemand of die bestaat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.4K
Utrecht
7 jaar geleden
Bij mijn weten zijn de twee standaardmaten 45 en 60cm. 60 is de standaard en 45cm is al uitzonderlijk (niet alle merken hebben deze).
In mijn ervaring is de 45cm variant al minder practisch, zuinig en efficient. Om die reden heb ik (als single) toch een gewone 60cm gekozen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor iemand met zo'n pseudoniem blijft het angstvallig stil....

Het beste antwoord

Nee, de smalste die er is komt van Bosch(slimline) en meet 450mm.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord. Ik had gehoopt dat er nog iemand met een ander antwoord zou komen maar helaas.