kan een droger op de vaatwasser?

wij gaan vandaag een vaatwasser op halen (eindelijk na 4 jaar :D ) alleen hebben wij ook net een nieuwe droger dus daar door geen plek ..nu is mijn vraag kan de droger van 40 kg op een vaatwasser staan ?? of is het slimmer om de droger op wasmachine te zetten wat misschien niet kan.. droger is een stukje groter dan de wasmachine

iemand een idee

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
7.6K

Het beste antwoord

Droger is veel lichter, dus bovenop.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dat snap ik maar kan die boven op de vaatwasser is mijn vraag
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja natuurlijk, waar anders wilde je hem op zetten?
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Ik zou ze niet tegelijk aan zetten. Een droger trilt behoorlijk. Kan niet goed zijn als er ook een afwas staat te draaien. Heb he kans dat je servies tegen elkaar staat te klepperen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je hebt speciale tussenstukken die trillingen dempen en voor meer stabiliteit zorgen. Dan nog weet ik niet of ik ze tegelijk zou draaien trouwens, maar het geheel staat wel stabieler. Er zijn genoeg mensen die een droger op een wasmachine zetten, dus qua gewicht kan het in elk geval. Als je bang bent voor trillingen, zou je nog een soort omkasting kunnen maken voor die vaatwasser of een plank bevestigen aan de muur vlak boven de vaatwasser waar je die droger op zet. Wel even iemand ernaar laten kijken die weet hoe je zo'n verankering stevig genoeg maakt voor een apparaat als een droger, natuurlijk ;-)