Hoe kan het dat één van de vier keramische kookpitten het niet doet?

Ik heb een keramische kookplaat. Hiervan doet 1 pit het niet, de andere 3 wel. Bij de 3 hoor je ook een 'klik' als je ze aanzet. De andere die het niet doet blijft stil en ijskoud.
Ik ben A technisch.

Antwoorden (1)

Mogelijk is er een probleem met de stroomvoorziening of is er een technisch probleem met de kookpit. Controleer of de stroomvoorziening goed is aangesloten en of er geen losse draden zijn. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met een technicus.
Bronnen:
4 maanden geleden