wat kost het om een vaatwasser te plaatsen?

We hebben een inbouwvaatwasser gekocht. Deze moet geplaatst worden in plaats van een kastje. We hebben een nieuwbouwwoning waardoor er al een lege groepenkast is en een loze leiding. De vaatwasser moet komen naast de gootsteen, waardoor de water aan- en afvoer in de buurt zitten. Er moet dan dus nog wel een stopcontact worden geplaatst en de elektriciteit doorgetrokken en het bestaande keukenkastdeurtje op de vaatwasser geplaatst worden. Heeft iemand enig idee hoeveel dit kan gaan kosten? Hoop dat ik voldoende info gegeven heb....

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hallo, ik neem aan dat er een gas aansluiting is voor het kook gedeelte. Indien er een zgn perilex aansluiting is, welke nog vrij is kan hier de vaatwasser op aangesloten worden. Mocht deze aansluiting gebruikt zijn voor een oven o.i.d. kan er gekeken worden naar de fases welke gebruikt zij voor de andere apparatuur. Indien dit niet het geval is zal het trekken van de snoeren t.b.v. de vaatwasser niet zo moeilijk zijn, dus ik schat dat je voor deze werkzaamheden niet meer dan € 300,- kwijt zal zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100