Wat is het "Air Cooling System" (ACS) bij een koelkast van De Dietrich?

Bovenaan onze koelkast is er een knopje met ACS op, als je hierop drukt dan gaat er als het ware een ventillatortje draaien dat continu blijft draaien.

Ik vraag me af wat het nut is van deze knop, of het voordeel heeft om dit aan te laten staan of niet, en of dit niet eventueel een extra verbruik met zich mee kan brengen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

ACS: EEN GARANTIE VOOR
OPTIMALE BEWARING
Het ventilatiesysteem van een aantal
koelkasten van de De Dietrich
Collectie zorgt voor voortdurende
luchtcirculatie en verdeelt gelijkmatig
koude lucht. Alle etenswaren blijven
mooi gekoeld, om het even waar in de
koelkast.

Het zorgt dus voor een gelijkmatige koude verdeling in de koelkast.

http://prod-fagoruk.integra.fr/uploads/20130625095246/WEB_DD_CATA_2013_NL.pdf