Wat betekenen mijn ovenfuncties?

Wij hebben een Whirlpool over, maar geen handleiding meer. En ik kan ook nergens een type nummer vinden. Nu hebben wij een aantal overfuncties, alleen weten we niet exact wat elke functie betekent.
Ik heb al heel veel gezocht, maar kan nergens de functies van onze oven terugvinden.

Is er iemand die mij kan helpen?
Ik heb als bijlage een fotootje van onze onze bijgevoegd.

Ontzettend bedankt voor de hulp!

Groetjes

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
doe eens de ovendeur open en kijk aan de rand van de deur, daar stond het type nummer bij mij.

Antwoorden (1)

De functie op 9 uur is boven verwarmen (voor bijvoorbeeld iets grillen), de functie op 4-5 uur is onder verwarmen.
12 uur is uit. De andere 2 weet ik niet.
De rechtse knop is temperatuur.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij die van 2-uur denk ik lampje aan zonder de verwarmings-elementen aan te zetten. Op de plek van 7-uur verwacht ik beide elementen aan. Maar dat kan ik niet uit het plaatje afleiden.
Ritsuka
10 jaar geleden
dat zou inderdaad het meest logische zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou inderdaad graag die van 7 uur weten, aangezien ik die niet snap. Ik dacht eerst ook aan allebei, maar dan had ik eigenlijk 2 horizontale streepjes (1 boven en 1 onder) verwacht.
Nu staat er ander soort icoontje bij... Misschien dat iemand anders het antwoord zeker weet?