is hergebruik van machines beter voor het milieu?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Het komt nogal eens voor dat machines naar ontwikkelingslanden verscheept worden. Arbeid en efficiency zijn daar niet zo doorslaggevend als hier." Dit deed Philips ook met onze oude beeldbuis tv's.
Zo verplaats je je vuilnis en vervuil je een ander zijn milieu.

Antwoorden (1)

Ja is beter.
weet niet over welke je het hebt maar je kan hier je oude inleveren net zoals in een brievenbus.
moet natuurlijk niet te groot zijn maar mobiel past erin en laptop ed.
en dit word weer hergebruikt prima toch en jij bent het kwijt .