Onderleggers
Robby BB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is natuurlijk geen goed antwoord op de vraag...de vraagsteller vroeg WIE wist wat dit was...dus een simpel "ik weet wat het is" was een beter antwoord geweest ;-) Maar zonder gein...ik betwijfel of het onderzetters zijn, volgens mij zitten die 2 staven door de schijfjes heen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het handvat zit volgens mij gekneld tussen die twee staafjes en kan dan zo losgemaakt worden
Lijkt me een houder voor en met onderzetters.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een houder om borden te verwarmen, in een goede eetgelegenheid worden de borden opgewarmd voordat er het gerecht opgedaan wordt om uitgeserveerd te worden.

Dit rek wordt gevuld met borden en dan in een bordenverwarmer geplaatst.