Kan ik een koolzuurfles gewoon buiten leeg laten lopen?

Misschien een beetje domme vraag maar wil toch even het zekere voor het onzekere nemen. Ik neem aan dat die koolzuur verder niet schadelijk of brandbaar is.

Moet de fles weer voor statiegeld inleveren en met het koolzuur doe ik toch niks meer. Gewoon een kwestie van dop open draaien en wachten tot die leeg is of kan dit gevaarlijk zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

ja dat kan, het is inderdaad niet brandbaar of schadelijk, mits je het buiten doet. ik zou het dan ook niet adviseren om binnenshuis het te laten leeglopen haha