Ik ben opzoek naar een goedkoper alternatief brandstof voor mijn zibro kachel type 229 laser. wie weet daar iets op?

Ik ben opzoek naar een goedkoper alternatief brandstof voor mijn zibro kachel type
229 laser. wie weet daar iets op?
Nu gebruik ik zibro extra, dit is te duur.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

ik ben even voor je weze kijken en kwam op het volgende:
http://preppers.nl/forum/archive/index.php/t-1582.html

hier spreekt men vaak over kerosine, de beste die er imo op stond was:

www.haveka.nl

zoek daar op turboheat, een kan van 20 liter kost daar 33 euro.
succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even zoeken naar een plaatselijke olieboer die petroleum uit de pomp verkoopt.