Dat is op zich geen probleem voor de diverse onderdelen die best tegen de koude kunnen. MAAR door de vochtigheid in de lucht zullen de componenten nat worden en daar kan de electronica zeker niet tegen, dus NIET doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is op zich geen probleem.
Mits deze schuur niet al te vochtig is, dit om de eerder genoemde vocht ( condens ).
Condens slaat neer op de electronica en op een één of andere manier kan electronica daar niet over, daarnaast heb je ook nog kans dat de neergeslagen condens gaat bevriezen en zo sluiting (kan ) veroorzaken op de printplaten.

Ik heb zelf ook de magnetron in de bijschuur staan en heb nog nooit geen problemen ondervonden.
Ondanks dat er ook nog een wasdroger naast staat.