Iemand enig idee hoe ik het snoeroprolmechanisme van een Siemens Synchropower valt te repareren???

Daar ga ik echt geen nieuwe stofzuiger voor kopen, dat moet te fixen zijn......

Toegevoegd na 1 minuut:
'kan' repareren bedoel ik. Overigens gek dat je je originele vraag niet kan bewerken......

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Je kan het ding openschroeven en bij het snoermechanisme zit een trekveer; die vervangen. Lukt dat niet gehele snoermechanisme-compartiment eruit halen en bij de Handyman een nieuwe kopen. Of op Marktplaats/Gratisoptehalen kijken, mag best een kapotte stofzuiger als het snoermechanisme maar werkt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kan onderaan het deksel erafhalen en dan de trommel met veer volledig opspannen, dan gewoon loslaten en de kabel zal weer oprollen. Ik denk niet dat de veer gebroken is want dat heb ik nog nooit gehoord want die is tamelijk groot en nauwelijks belast.