Waar kun je nog gloeilampen kopen?

Ik zit in een huis met zgn. "eindstroom" daardoor kan ik iedere paar weken wel een lamp vervangen en zouden spaarlampen een hele dure grap worden. Heb wel een flinke voorraad maar zou er nog meer willen hebben..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is eindstroom??
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Kwalbert verkoopt de zogenaamde nepgloeilamp. Daar zit een hallogeenlamp in. En ja, wat is eindstroom? Nooit van gehoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op het platteland in Belgie je woont aan het einde van een bovengrondse leiding, aan van die authentieke palen, krijg je af en toe rare schommelingen in je elektriciteitsvoorziening en springt er weer een lampje...

Het beste antwoord

Raar genoeg lijken ze online nog besteld te kunnen worden. Zie onderstaande link:
http://www.gloeilampen.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Action. Heb laatst nog een paar gekocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
TDC in Leeuwarden. We kunnen de meeste gloeilampen gewoon nog bestellen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoezo eindstroom.........?
raar verhaal van je energie maatschapij / leverancier.
de geleverde spanning moet aan bepaalde eisen voldoen, dit houd in dat de max. geleverde spanning niet boven 230V +/- 10 % mag komen. ong. 250 Volt.
je huis tuin en keuken apparaten zijn bestand tegen deze spanning.
als dit niet het geval is , blijft de leverancier naar mijn mening in gebreken, en maakt van zijn probleem jouw probleem.
als er te hoge spanning geleverd word, kan er van alles stuk gaan, waarvoor je volgens mij je leverancier aansprakelijk moet kunnen stellen.
leverancier kan de lijn onderzoeken / monitoren wat er mis gaat, en indien nodig moet hij maatregelen treffen om zich aan de leveringsvoorwaarden te houden.

succes, nussie.