Mijn cvketel maakt vanuit binnen ongeveer om het half uur een soort klap (alleen als jij aanstaat) wat kan dat zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sta altijd aan...

Antwoorden (2)

Deze "klap" is hoogst waarschijnlijk niets anders dan het aangaan van het gehele branderbed voor het opwarmen van het water.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hetzelfde gehad, heeft met uitzetten van warmte te maken. Weet niet precies wat het is maar doordat er een buis in de ketel te strak zit maakt het een klap. Even iemand langs laten komen, is een kleine moeite en schilt een hoop ergenis!