De vonk onsteking van mijn gasfornuis blijf maar aangaan, hoe kan ik dit verhelpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beetje weinig informatie :( Zo zal er niet snel een oplossing komen.

Antwoorden (2)

Snel de stekker er uit trekken.
Daarna een deskundige laten komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Dit gebeurd mij nogal eens als ik mijn kookplaat te nat heb schoongemaakt. Wat dan helpt is de stekker er even uit, alle losse delen van de pitten eraf halen en even alles goed droogmaken met een thee doek. Dan is het hier altijd weer klaar. Tenminste, je bedoelt dat de vonk steeds: Knak knak knak knak blijft gaan......?