Voor mijn afzuigkap heb ik een Niko 05-304 schakelaar. Of de batterij is leeg of ik moet een andere schakelaar hebben. Waar koop ik een Niko 05-304?

Ik heb de batterij met moeite uit de schakelaar gehaald. De schakelaar zelf zou ook open moeten kunnen. Iemand enig idee hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

zie bron voor verkoop
in de tweede bron staat van een zelfde schakelaar de gebruikershandleing

deze zegt :
Gebruik Renata 3V/270mAh CR2430; Saft 3V/270mAh LM2430; Varta 3V/260mAh CR2430; Panasonic
3V/250mAh CR2330.

Deze kun je meestal wel bij een elektronica winkel kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de Handyman:

http://www.handyman.nl/?gclid=CMrBvo_r9a8CFcZJ3godLEGbGA