Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarvoor dient eigenlijk een wasmachinehoes?

ik zie het vaak in de aanbieding : een hoesje voor de bovenkant van de wasmachine, in stof. Soms best leuk.
Graag zou ik weten waarvoor dit eigenlijk dient. men kan toch ook iets gewoon op de wasmachine zetten (dan is het bovendien makkelijker te reinigen), dus ik zie niet in welke gevallen dergelijke hoes precies nodig is.

Rieneke1
11 jaar geleden
dat is lekker zacht voor de katten om op te liggen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn ook mensen die hebben een hoes over
de wc-bril-deksel.
En een bijpassend wc-matje (wat ik bah vind).

Er zijn mensen die hebben kussens op de bank,
niet voor het comfort, maar voor het mooi.

Er zijn mensen die hebben een tafelkleed.
Voor de sier.

Er zijn mensen die hebben een wasmachinehoes.
Voor de sier.
Voor als je je wasmachine niet ingebouwd hebt
of niet onder een aanrechtblad hebt staan.
Voor als je een bepaalde kleur wilt en die moet dan ook daarin terugkomen.
Voor als je iets op je wasmachine wilt zetten, maar de machine niet beschadigen...........

Etc. etc.

Niet alles hoeft ergens "voor te dienen".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die hoes zal vooral bedoeld zijn voor mensen die de wasmachine in de keuken hebben staan. Dan kan de bovenkant als deel van het aanrecht worden gebruikt of als sorteertafel. Om te voorkomen dat er krassen op komen.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Naast hetgeen Amadea heeft genoemd zijn er ook mensen die een hoes over de wasmachine gewoon leuker vinden. Zo'n wasmachine is tenslotte maar een saai apparaat om te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zal inderdaad wel een onzinnige accessoire zijn. Wat ik onzin vind. Want een mooie wit glimmende wasmachine met lcd display. enz. die je vaak ziet zien er best goed uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding