kan je met Princess 142387 (combi broodrooster en toastmachine) brood in één keer aan twee zijden roosteren (dus zonder omdraaien)?

Ik zou me graag Princess 142387 aanschaffen, maar ik las in verschillende recensies dat het toastbrood moet worden omgedraaid als je de twee zijden bruin wil hebben. Klopt dit? Andere recensies zeggen dat dit een heel goede machine is, en spreken niet van omdraaien.

Antwoorden (2)

Ik zou zeggen bekijk de plaatjes van dat ding dan zie je snel genoeg hoe die te werk gaat. Er is wellicht ook nog een handleiding van te downloaden voor nog meer details.
http://www.gebruikershandleiding.com/download.asp?download_id=196143

Zie plaatjes, lijkt me toch dat die oa "gewone" broodrooster of eerder toast functionaliteit bied.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk apparaat, deze doet alles in 1 keer, je hoeft het brood niet te draaien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
heb je er zelf één dan? hoe zijn de tosti's? is het niet omslachtig om het brood altijd in die klemmen te proppen? Kan je er gewoon toastbrood in roosteren (qua formaat bedoel ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tosti zijn prima, die klem kun je helemaal open leggen, dus prima te doen, kortom wat mij betreft goeie keuze