Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan je met Princess 142387 (combi broodrooster en toastmachine) brood in één keer aan twee zijden roosteren (dus zonder omdraaien)?

Ik zou me graag Princess 142387 aanschaffen, maar ik las in verschillende recensies dat het toastbrood moet worden omgedraaid als je de twee zijden bruin wil hebben. Klopt dit? Andere recensies zeggen dat dit een heel goede machine is, en spreken niet van omdraaien.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik zou zeggen bekijk de plaatjes van dat ding dan zie je snel genoeg hoe die te werk gaat. Er is wellicht ook nog een handleiding van te downloaden voor nog meer details.
http://www.gebruikershandleiding.com/download.asp?download_id=196143

Zie plaatjes, lijkt me toch dat die oa "gewone" broodrooster of eerder toast functionaliteit bied.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk apparaat, deze doet alles in 1 keer, je hoeft het brood niet te draaien!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
heb je er zelf één dan? hoe zijn de tosti's? is het niet omslachtig om het brood altijd in die klemmen te proppen? Kan je er gewoon toastbrood in roosteren (qua formaat bedoel ik)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De tosti zijn prima, die klem kun je helemaal open leggen, dus prima te doen, kortom wat mij betreft goeie keuze

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding