Wat is het verschil tussen Pelgrim kookplaten Elegance, Ambition en Perfection?

Ik ben op zoek naar een kookplaat en heb op marktplaats verschillende kookplaten van Pelgrim gezien die er op het oog hetzelfde uitzien. Elegance, Ambition en Perfection. Waarom hebben ze die 3 verschillende namen, of eigenlijk, zit er verschil in en zoja wat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

echt veel verschil zou er niet inzitten. De technieken kunnen beter zijn, en de materialen kunnen verschillen. De ene is sterker dan de ander. Kijk anders op de site die bij de bron is vermeld, daar zie je kookplaten die zijn beoordeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm, bedankt voor de tip. Maar op de site van kieskeurig staan niet die 3 typen kookplaat waar ik het over heb.