Hoe slaap je het best met een elektrische onderdeken?? (zie uitleg)

Ik heb net een elektrische deken aangeschaft maar ik weet niet hoe ik hier het beste op kan slapen.
Mag je dit onder je hoeslaken leggen
of leg je dit als onder je dekbed of boven je dekbed..... Alle advies en tips zijn welkom!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
23.4K

Het beste antwoord

Behalve het plaatsen van de elektrische onderdeken tussen het matras en de molton die je onder je hoeslaken hebt (dat is extra veilig omdat molton eventueel vocht opneemt waardoor het niet bij de elektrische bedrading kan komen) heb ik nog een extra tip. Zelf kan ik namelijk niet in slaap komen als mijn bed koud wordt in plaats van warm. Ik zet daarom de onderdeken pas aan vlak voordat ik in bed ga, maar dan met een tijdschakelaar erbij. Na drie kwartier gaat ie vanzelf uit, als ik lekker warm onder zeil ben geraakt.
Amadea
12 jaar geleden
itsme
12 jaar geleden
Er zijn elektrische onderdekens die zelf al een dergelijke schakelaar hebben.

Andere antwoorden (2)

Je legt het best onder het hoeslaken.Een half uurtje voor het slapen aanzetten en eens in bed onmiddellijk terug afzetten.Slaap wel.
12 jaar geleden
Een elektrische deken leg je direct onder je hoeslaken. Op het kale matras (of bovenop je molton als je die erop hebt liggen).
Deze zet je een kwartier voor je naar bed gaat aan, zodat je bed warm is als je in bed stapt.
Echter zou ik hem wel uitzetten als je gaat slapen. Zo af en toe hoor je wel eens enge verhalen.