Weet iemand een goede oplossing om de deur van de vaatwasser open te laten staan?

Het bovenste rek uitschuiven werkt meestal niet goed. De vaatwasser gaat (ook leeg!) ruiken als de deur dicht is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De deur van mijn vaatwasser blijft staan in de stand waarin ik hem zet.

Het beste antwoord

- 'iets' aan het aanrechtblad of aan de bovenrand van de deur hangen dat tussen de deur blijft zitten. (een verbogen kleerhanger bijvoorbeeld)
- een koelkastmagneet aan de rand plakken (houdt dat op rvs?)

nog eens goed de pomp/afvoer nakijken: schoon rvs kan haast niet gaan stinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Blokkade onder aan de deur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een theedoek oprollen en er tussen doen.
Zo laat ik ook de warmte van de oven na gebruik nog even de keuken in komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets zwaars aan het handvat hangen
12 jaar geleden
Theedoek paar keer dubbel vouwen en over de bovenrand hangen.
De opening hoeft maar heel klein te zijn.
Misschien kun je voor de frissigheid zo'n citroen hangertje erin hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe er altijd een pollepel tussen. Werkt prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van mij blijft uit zichzelf op een kier staan, en steunt niet op het bovenrek. Je zou er b.v. een luciferdoosje tussen kunnen zetten of zoiets dergelijks.