Weet iemand een goede oplossing om de deur van de vaatwasser open te laten staan?

Het bovenste rek uitschuiven werkt meestal niet goed. De vaatwasser gaat (ook leeg!) ruiken als de deur dicht is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

- 'iets' aan het aanrechtblad of aan de bovenrand van de deur hangen dat tussen de deur blijft zitten. (een verbogen kleerhanger bijvoorbeeld) - een koelkastmagneet aan de rand plakken (houdt dat op rvs?) nog eens goed de pomp/afvoer nakijken: schoon rvs kan haast niet gaan stinken.

Blokkade onder aan de deur

Ik zou een theedoek oprollen en er tussen doen. Zo laat ik ook de warmte van de oven na gebruik nog even de keuken in komen.

Iets zwaars aan het handvat hangen

Theedoek paar keer dubbel vouwen en over de bovenrand hangen. De opening hoeft maar heel klein te zijn. Misschien kun je voor de frissigheid zo'n citroen hangertje erin hangen.

Ik doe er altijd een pollepel tussen. Werkt prima!

Die van mij blijft uit zichzelf op een kier staan, en steunt niet op het bovenrek. Je zou er b.v. een luciferdoosje tussen kunnen zetten of zoiets dergelijks.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100