De allereerste handleiding die ik tevoorschijn krijg na het zoeken op de naam geeft al direct rechtsboven een printertje in beeld. Klik daarop en je kunt 'm afdrukken.

Heb jij een andere gevonden, dan is het handig om door te geven waar die staat. Want dan kunnen wij daarbij duidelijk maken welke stappen je bij die moet nemen om 'm te kunnen printen.
Amadea
5 maanden geleden
Eerst pdf-bestand downloaden hier:
https://www.handleidingen.com/philips/handleiding-hd9285
en dan kun je het printen.
5 maanden geleden
Incopi
5 maanden geleden
Bedankt. Het is gelukt!