heeft er iemand tips voor het gebruik voor een spiegelreflex camera van olympus type e600? Tanx

Ik heb er nl net een gekocht en nog niet zoveel ervaring met een spiegelreflex camera.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

geef je op voor een fotocursus. er zijn er die heel basic beginnen en waarbij dus de bediening van het apparaat op de voorgrond staat.
zo leer je niet alleen de kunst van het fotograferen, maar ook de techniek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zet hem op automatisch en op autofocus en dan klik.
O ja, vergeet niet om een volle accu erin te doen. En om de dop van de lens eraf te halen.

Dit is zo een algemene vraag, daar kan je niets mee beginnen.

Wil je echt iets grappigs zien, neem dan eens een foto op de automaat van een volledig wit oppervlak.
En dan een foto van een volledig zwart oppervlak.

Leg die twee foto's eens naast elkaar en heel gek genoeg zijn ze precies gelijk.
Rara hoe kan dat? Een goeie niet vraag voor GV of de boeken. Wil je echt leren fotograferen, dan gebruik je niet de automaat. Want die doet het fout, zoals bij de witte en zwarte objecten. Die zijn opeens grijs geworden en nog dezelfde tint ook nog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Dikke plus, het enige juiste antwoord.