Waar moet ik rekening mee houden met een gebruikte ring videodeurbel installeren?

Ik heb een, gebruikte, ring video deurbel (bedraad) gekregen en wil die gaan installeren. Waar moet ik hierbij rekening houden

Picture for question
3 weken geleden
in: Camera's
jc54
3 weken geleden
Op YouTube staan filmpjes hoe te handelen. Let op dat je het juiste filmpje bij het beoogde type deurbel hebt.
reus_lucius
3 weken geleden
JC54 dank voor je reactie. gaan deze filmpjes ook o ver een ring deurbel die al ooit was geinstalleerd?
TurfGraver
3 weken geleden
Info wat je waarschijnlijk zoekt.
https://support.help.ring.com/hc/nl/articles/360038010351-De-eigenaar-van-een-Ring-apparaat-wijzigen-of-de-nieuwe-eigenaar-worden

Geef als eerste antwoord