Hoe krijg ik de camera weer werkend? ik heb een laptop met windows11.?

Ik heb hem per ongeluk geblokkeerd.

Picture for question
10 maanden geleden
in: Camera's
1K
tinus1969
10 maanden geleden
Wat voor merk/type laptop?
Pieterke
10 maanden geleden
Het is een Asus laptop, SonicMaster. Wat er voor staat kan ik niet lezen.
fremar
10 maanden geleden
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/camera-s-beheren-met-camera-instellingen-in-windows-11-97997ed5-bb98-47b6-a13d-964106997757
Pieterke
10 maanden geleden
@fremar: Bedankt, ik ga kijken.

Het beste antwoord

Ga naar Start > Instellingen > Privacy & security >Camera.
In Windows 11 moet u ervoor zorgen dat Cameratoegang, Apps toegang geven tot uw camera en de afzonderlijke schakelknop voor de Microsoft Store-app die u wilt gebruiken, is ingeschakeld. Als u de app of website die u zoekt niet ziet in de lijst, is het waarschijnlijk een bureaublad-app. Bureaublad-apps kunnen niet afzonderlijk worden in- of uitschakelen, maar de toegang voor deze apps kan worden beheerd met Bureaublad-apps toegang tot uw camera.
Zie ook:
https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/app-machtigingen-voor-uw-camera-beheren-in-windows-87ebc757-1f87-7bbf-84b5-0686afb6ca6b#WindowsVersion=Windows_11
10 maanden geleden
Pieterke
10 maanden geleden
Bedankt, ik ga kijken.