wanneer komt de opvolger van de nikon d700 uit? is dat in september tijdens de fotokina in keulen of volgend jaar pas?

op internet hoor je veel geruchten dat er een nieuwe versie van de d700 komt. maar door de bomen zie ik de bos niet meer. hopelijk krijg ik hier een goed antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (3)

Meestal met de grote beurzen komen er wel een aantal nieuwe modellen uit. Maar ik zou gewoon afwachten of anders Nikon contacten. Grote kans overigens dat die zeggen van niets te weten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je je daar druk over maken. Als de D700 biedt wat jij zoekt, is ie toch prima? De eventuele opvolger zal wel weer voorzien zijn van volkomen irrelevant "Movie" functie, net als de D90 en de D300s, een functie waar een fotograaf niet op zit te wachten. Verdere "verbeteringen" zullen er wel niet zijn, maar iedereen wil tegenwoordig het nieuwste van het nieuwste, want alleen dan kan je de blits maken.
Eigenlijk een beetje zielig.

Toegevoegd na 10 minuten:
Volgens mij is trouwens de fotokina in oktober.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik kan er niets over vinden.

Maar hij is al te koop:
http://electronica.koopjespullen.nl/digitale-videocamera/252534/te-koop-nikon-d900-nikon-d700x.html?print=1

Zal wel nep zijn dan.

Je zult moeten wachten. Maar weet dat de camera van morgen, overmorgen al weer verouderd is. Het is en blijft een momentopname.
Dus je kan wachten, maar dan kan je eigenlijk blijven wachten.