Ben op zoek naar een videocamera die alleen maar mij en de music in de achtergrond opneemt zonder ander geluid van buitenaf.

Ik ben op zoek naar een videocamera die mij tijdens het dansen gaat filmen en de muziek tijdens mijn dans opneemt.
Ik wil geen achtergrond geluiden hebben,dus geen voorbijgaande mensen voorbijrijdende autos of bussen,geen fluitende vogels,geen geluiden als ik tijdens mijn dans spring of op de grond ga og mij ga draaien.
Bestaat zo een camera?
Ik heb een goede webcam waar ik eigenlijk met dansvidoes wilde maken,maar ook hier alleen maar achtergrongeluiden,dus dit is geen optie,dus ben ik nu op zoek naar een speciaale camera,heb tot nu nog nooit een camera gehad en heb er niet zo veel verstand van dus graag hulp op mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Je kan ook na het opnemen het geluid achter je film zetten. Anders moet je een camera hebben met een microfoonaansluiting en die rechtstreeks aansluiten op je stereo. De stereo moet dan wel de mogelijkheid hebben om geluid via de microfoon en de speakers te spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zo'n camera bestaat niet. Voor wat je wilt heb je een geluidsdichte studio nodig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het handigste is inderdaad het geluid eronder zetten nadat je hebt gefilmd of gewoon een geluidsdichte studio maken, want zo'n camera kan je helaas nergens vinden.