hoe krijg ik zand uit mijn compactcamera?

ik heb zand in de knopjes van mijn compactcamera zitten en die krijg ik er maar niet uit.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Camera's
2K

Antwoorden (1)

Met een spuitbusje perslucht. Te koop bij o.a. mediamarkt en action ( en waarschijnlijk wel meer zaken).

Toegevoegd na 1 minuut:
Natuurlijk kan het ook met perslucht uit een compressor, maar dan moet je wel goed opletten dat de druk niet te hoog is.