De camera van mijn mobiel geeft een groen scherm aan, hoe kan dat?

Ik heb een Samsung/Vodafone smart mini, en ik heb hem al meer als een jaar. Ik was pas foto's aan het maken, en opeens werd het beeld waar je ziet wat je op de foto zet groen! Als ik toch een foto maak zie ik in mijn galerij een zwart scherm met 'geen miniatuur' Wat is er aan de hand? En wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Camera's
5.3K
Ritsuka
8 jaar geleden
even accu er uit en er weer in doen lost wel eens problemen spontaan op

Antwoorden (2)

ik had dit ook met mijn telefoon, alleen dan met een samsung galaxy young. ik weet niet wat er mee gebeurt, maar bij mij hielp het om hem te resetten. hoop dat het helpt!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bedoel je met resetten fabrieksinstellingen?
Dit klinkt als een defecte beeldsensor. Deze kun je voor relatief weinig geld zelf vervangen. Of je kunt het natuurlijk laten vervangen.