Foto's op mijn geheugenkaart krijg ik niet geopend op mijn pc. Ik krijg foutcode 0x80010108. Wat kan ik doen?

Ik gebruik een Canon EOS 700D. Mijn geheugenkaart is een Lexar 16 GB. De foto's staan wel op de kaart omdat ik ze kan zien op mijn camera. Daar is de kaart voor nodig.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Het is zo'n geval handig om te vermelden welk besturingssysteem je gebruikt (en eventueel welke relevante fotobeheerprogramma's). Uit je informatie kan ik afleiden dat het gaat om een versie van Windows.

Het lijkt er eerder op dat je met een specifiek programma de beeldbestanden op je geheugenkaart niet kunt openen, namelijk Windows Live Photo Gallery. Je kunt je foto's wel openen met bv. freeware software als Irfanview en Picasa. Als je permanent een ander programma wilt gebruiken als Windows Live Photo Gallery dan kun je in configuratiescherm naar 'Automatisch afspelen' gaan en daar aangeven welk programma je wilt koppelen aan je geheugenkaart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt sommige type foto's niet rechtstreeks openen van sd kaartje, je moet deze foto's op je interne HD kopieeren, of als je MS Photo library live o.i.d. Gebruikt voor preview deze eerst importeren....