hoe kan je filmpjes afspelen op Samsung ?

Ik kan geen filmpjes afspelen op mijn Samsung galaxy core. Het schijnt dat ik geen Adobe flash player erop heb. Maar als ik het wil installeren kan lukt het niet omdat adobe geen smartphone ondersteunt. Maar bij dr meeste mensen met wat voor telefoon ook kunnen gwn filmpjes bekijken, ik heb ook een andere Browser geprobeerd maar zelfs dat werkt niet. En ik vind het vermoeiend om adobe flash player te installeren via het archief van de site want dat werkt ook niet. Ik zowat bijna alles geprobeerd, kan iemand mij helpen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.6K

Het beste antwoord

De Flash-player van Adobe kun je installeren tot Android 4.0. Heb je 4.0 of hoger, dan zal dat niet meer lukken. Je zegt dat je een Galaxy Core hebt. Dan heb je Android 4.1 als ik het goed heb? Degenen die de filmpjes wel kunnen afspelen, hebben dan blijkbaar Android 2.3 of lager op hun smartphone.

Flash wordt simpelweg niet meer ondersteund. Webontwikkelaars doen er verstandig aan om van Flash af te stappen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, ik ben blij dat ik nu niet verder meer hoef te zoeken naar een oplossing. Maar ik kan nu nog steeds geen filmpjes afspelen en dat is.. erg, weet iemand misschien hoe ik dat wel zou kunnen doen ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zou je een voorbeeld kunnen geven van zo'n filmpje? Dan zal ik eens kijken of ik hem kan openen. Ik gebruik Android L en zou dus zo'n filmpje niet moeten kunnen zien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijken de andere geen html5 filmpjes?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankje nu begrijp ik beter wat en hoe alles in elkaar zit, heel duidelijk beantwoord. Ik denk dat ik de meeste filmpjes dan zou moeten downloaden.

Andere antwoorden (1)

Via de officiele weg lukt het niet meer maar wel via de onofficiele. Bekijk http://www.tabletguide.nl/tip/flash-installeren-op-je-android-tablet/ eens.