is het mogelijk the wolf among us te kopen zonder creditcard?

ik wil graag the wolf among us kopen maar heb geen creditcard en geen paypall (of is dat hetzelfde ik heb geen flauw benul)
heb zelf al wel wat rond gegoogled maar niets gevonden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik neem toch aan dat iets in de vorm van i-deal er ook moet zijn?

Antwoorden (1)

Je kan dat spel gewoon via Steam kopen, bij hen kan je betalen met ideal.