Hebben ze inderdaad gemaakt, maar je zult ze niet makkelijk vinden.
Waren te duur en konden zich niet meten met die van Nikon en Canon.
Sony heeft indertijd de Konica-Minolta technologie gekocht, maar mist toch wel enigszins de know-how om een echt goeie camera te bouwen.
Soms doen ze het goed, vaker net even wat minder dan de concurentie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, deze bijvoorbeeld:

http://tweakers.net/pricewatch/317991/sony-alpha-slt-a99v-zwart.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja Sony RX1