Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom herkent mijn computer de webcam wel, maar wordt er geen beeld getoond?

Ik heb windows 7 64 bit en een mimcom plug and play camera dat als et usb 2760 camera herkend wordt.

Op andere computers werkt de camera wel.
------------------------------------------------------

Eerst werkte de camera wel op mijn computer, maar nu wordt die wel herkend, dus ik hoor een geluidje als ik hem in een usb poort stop (verder dan dat gebeurd er niets), maar toch kan het niet gevonden worden. Bij Skype video instelling, zie ik wel et usb 2760 camera, maar alleen zwart beeld met een laad cirkel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's
771
capthavoc
10 jaar geleden
Als je de webcam in de usb steek hoor je wel het geluidje maar zie je dan ook dat de driver geladen is ?
of staat er alleen nieuwe hardware gevonden ?
zie eventueel details ? of de driver onder apparatenbeheer gen vraagteken of kruisje heeft ? probeer even de software er af te halen en er opnieuw op te zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik hoor alleen een geluidje, geen pop-up enz.
Ik zie geen tekens en volgens de pc werkt het apparaat goed. Hoe kan ik de software van een plug and play camera vinden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het vinden door de naam van de webcam in Google in te tikken en eventueel de website van het merk af te zoeken naar drivers/software,

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

het zou kunnen dat de camera van je webcam kapot is. dat probleem heb ik ook eens gehad. het is misschien beter als je terug naar de winkel gaat waar je hem gekocht hebt om hem eens na te laten kijken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De camera doet het nog, heb het nog op een andere computer getest.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding